HELENA HOLM - BODYfitness

Alla inlägg under februari 2015

Av Helena Holm - 5 februari 2015 14:30

Vilken underbar dag - SOL och besök hos Hanna på Salong Carma och fixade naglarna ...

     

Hanna ska flytta salongen till en större lokal så hon hade lite REA idag, jag går ju alltid loss på skönhetsprodukter ...

   

Sen var vi och åt lunch ...

Nu ska jag dra till jobbet och grejja med en hemsida!

Av Helena Holm - 5 februari 2015 08:09

Sitter redan och drar i mig min andra måltid, det blir så när man går upp tiiidigt! Min egna musli med kvarg och osockrade hallon ... MUMS!

 



Av Helena Holm - 4 februari 2015 18:14

Jag har på riktigt hittat en BCAA som smakar Haribo Colanappar, den funkar när sötsuget kommer!

 

Av Helena Holm - 4 februari 2015 17:46

Igår tittade jag på en hel del gamla bilder från i somras, det ger en både motivatin och lite ångest - Vad hände?! Livet hände, det kommer saker som "stör" ens motivation och situationer som kanske påverkar mera än vad man tror. Men det viktigaste är att man inte ger upp helt ...

     

Nog för att jag hade en dålig dag i Måndags så har resten av veckan varit helt ok, jag har ju världens bästa kille vid min sida som ger mig energi!


Av Helena Holm - 2 februari 2015 18:15

Läser du min blogg för att få motivation?! Håll dig borta idag för här kommer bara massa kräk ...


Idag är en sån där dag då jag vill åka hem å sätta på mig äckligt stora mjukiskläder å sätta i mig en stor påse kanelbullar! Jag har en riktigt jävla pissdag, å då blir det bättre av kanelbullar va? Trött på det här jävla vädret, inget påverkbart men ändå stör det mig så satans mycket. Vill ha SOMMAR! Jag känner mig allmänt jävla tråkig, hur kul är det med alla jävla osexiga ytterkläder man måste sätta på sig för att överleva denna skiten! 

 


Idag är motivationen på botten, nya tag i morgon!

Av Helena Holm - 2 februari 2015 12:43

I Lördags gjorde jag alla veckans matlådor, just för att jag tycker det blir så stressigt å stå med det på Söndagar ..

 

Sen var vi och träna ... RYGG för min del!

 

Träffade min bästa vän på kvällen, bjöd på ett nyttigt fruktfat. Det var supernyttigt tills killen kom hem på kvällen med kladdkaka till oss ...

 

I Söndags var det full rulle, jag fyndade lite på loppis. Jag älskar inredning och köper gärna begagnat, någon annans skit kan göra underverk om man har dom rätta ideerna samt gillar å fixa om ...


Ett riktigt fint smyckeskrin ...

    

Silverfat funkar till det mesta, ha ljus på eller använd det som serveringsfat ... Snyggt med parfymer på oxå , endast fantasin som sätter gränser ...

    

Vanlig ram, får se vad den kommer hamna ... 


 

På eftermiddagen så åt vi middag med min killes familj, supermysigt.


Nu är det Måndag igen och det har jobbats några timmar. Vaknade även med halsont, det var ju kul nu när träningen går bra. Hoppade morgoncardion å vilar idag, har tagit massa vitaminer å tagit det lugnt.

Snart jobb igen, men först mat och långpromenad med mina små killar!

 

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards