HELENA HOLM - BODYfitness

Alla inlägg under juni 2012

WTF

Av Helena Holm - 1 juni 2012 14:39

Nu är jag rätt nöjd (men inte klar) över min mage, men mina lår å min rumpa?! WTF WTF WTF ... Varför händer det ingenting? Känns som det som sitter sitter som berget. Ska ta upp detta med min PT, förövrigt sortrivs jag. Kan inte undgå att stanna upp vid spegeln å stirra på det som nu har kommit fram under allt fett ... 

... Haha, det är faktiskt total lycka   



 


 

     

Gympassen bara glider på, ju mer jag ser förändringarna ju mer vill jag träna. Det blir en sk. god cirkel när allt bara klaffar. Jag har varken problem med dieten eller träningen och det är så det ser ut just nu, inget att klaga på (ja, förutom lår/rumpa) Det blir inga dramatiska inlägg att jag fuskat eller att jag e omotiverad.

Jag bara kör så det ryker nu ...


 


 


30 dagar kvar till plåtningen, dvs jag har en månad på mig att fixa detta. Jag SKA ju vara i toppform å det ska ni allt få se   



Nu blir det en dusch, laddar för en kväll med mina vänner.

... Å Biffen såklart   



Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards