HELENA HOLM - BODYfitness

Alla inlägg under oktober 2013

Av Helena Holm - 31 oktober 2013 17:55

Den här veckan har jag gjort ett planeringschema över hur mina veckodagar ska se ut, jag är tvungen att få tillbaka mina rutiner. Det blev fullproppat men kanon, nu vet jag exakt hur mina dagar med träning osv kommer se ut.

Detta är mera viktigt just nu då jag för andra gången har äran att få stöd, pepp och #kostupplägg utav Anders Hammarsten. I mina samt i många andras ögon så är han kung på det han gör, han vet exakt hur minsta lilla livsmedel påverkar/händer i kroppen. Vad som ska läggas till, tas bort för att nå olika resultat. Jag kommer även att få hjälp att bli bättre i mina knän, för dom stoppar mig i många övningar nu. 


På Måndag går jag in i FAS ETT, kommer bli tufft men denna gången har jag inte dom kravings jag tidigare haft, 

Köper nästan aldrig chips/godis längre, äter bättre nu än vad jag gjorde innan den för två år sedan. Dessutom så tänker jag inte lägga energi på vad jag inte får äta ...


Känner mig harmonisk och till freds   


 

Old pics

 

                  


Av Helena Holm - 24 oktober 2013 18:29

Det här gick ju kanske inte riktigt som jag tänkt mig, har haft extrem tidsbrist.

Renoverat hemma, jobbat å en del annat som kommit i vägen för både matlagning och träning.

Ätit som en liten tjej och sovit allt för lite.


MEN nu e jag snart klar och den här veckan har det gått bra med träningen ...


Körde mark i dag, första gången på över ett år. Reps på 60 kg, en etta på 70-90kg.

Jag har verkligen tappat styrka, kunde lätt köra många reps på 80kg förr men idag va det inte så lätt.

Men man kommer snart tillbax, jag har iaf börjat igen.


Bästa känslan, plugga in lurarna. Sabaton, tänket och pumpandet i kroppen. Saknat den känslan   


Vikten? Ja hur går min viktresa ... Som ni läst ovan så har jag ätit dåligt, då stannar allt av.

Har inte vägt mig på 2 veckor och vet inte om jag ens vågar.

Det lär ju knappast ha bli något  positivt iaf.


   

Känns som jag tappat väldigt mycket massa, kläderna sitter lösare men det är knappast

några glädjetårar som rullar på min kind. Men jag vet, att man aldrig ska ge upp.


Så rak i ryggen och kötta på, kötta kötta kötta ...

Och jag har lovat mig själv, nu blir det INGA fler projekt ...



Lite från tiden jag inte bloggat

                 

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards