HELENA HOLM - BODYfitness

Alla inlägg under maj 2013

Av Helena Holm - 31 maj 2013 10:28

Superstart på dagen   

 

Av Helena Holm - 30 maj 2013 23:11

Lång kvällspromenad med hundarna, magiskt. Varmt, fågelkvitter och härliga dofter. Nästan så man inte ville gå in igen, nu har man trötta hundar ... Å trött matte ...

      

      

Natti   

Av Helena Holm - 30 maj 2013 17:56

Är det något jag skulle kunna göra 24/7 så är det pyssla i hemmet, älskar å grejja med krukor å smått och gott. I går fick jag sådan lust å köpa lite nytt och då slår det aldrig fel att köpa en ny kruka samt lite dekorationer och slänga ihop något eget.


Roligare än att köpa allt färdigt ...

     

Å samlingen på statyer fortsätter, å nya vinglas ...

Bra kombo? kan man läsa sig smal?   

Finaste pojkarna i mitt liv    

 

Jo, lite nyttig har jag varit, promenader å mera promenader ...

Å egenlagad kräftsås med pasta   

 

Puss på er   

     

Av Helena Holm - 28 maj 2013 19:04

... Pannkaksfest   


 

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7343445501 "

Av Helena Holm - 28 maj 2013 12:17

Morgonstund har guld i mun, eller va det morgonstånd?


Kickstart kl 7 i morse, eller det kanske va å ta i. Har ju egentligen bara latat mig i solen, jobbat lite och varit ut m hundarna. Borde ju gå till gymmet, å kanske planera in en svettig och jobbig löptur ...


  

Det där ordet "borde" får man ju kasta i papperskorgen !!

Av Helena Holm - 27 maj 2013 09:59

Vilken grym helg, jag har hunnit måla en fondvägg i vardagsrummet och en dörr. Räkningarna är betalda och kyl/frys är sådär härligt fulla igen, håret nyblonderat.

  

 Och så har jag varit å gottat mig på stan med shopping och god mat...

  

 Igår blev det gaddning igen. Det har blivit en hel del spring och promenader och jag känner mig rätt okej i kroppen.


 

Smörja smörja, heeela tiden ...


 


Nu är det ju ny vecka och idag ska jag hoppa gymmet, gjorde som sagt en gaddning på revbenet igår å det va INTE kul, tycker själv att min smärtgräns är hög och jag har inga problem att kunna kontrollera och koppla bort smärta men det va omöjligt. Men jag är riktigt nöjd och glad ... Men aldrig mera just där. Just nu känns det som om någon har sparkat mig just där, har även en aning träningsvärk i magen efter ca 4 tim spänning i kroppen.


Så lite vila kommer göra gottis för kroppen, ska passa på att jobba lite hemifrån och ta hand om mig själv, lite hemmaspa kanske.


PEACE !!

Av Helena Holm - 23 maj 2013 07:49

Nöden har ingen lag, min morgontrötta Tyson vaknade halv sju i morse (annars runt 9). Vanligvis vill han ligga och mysa, bli pussad på lilla magen och gå igenom en lång mysprocess innan han ska ut men inte idag. Så vi har varit ute i 45 min å traskat, luktat och gjort nödvändiga behöv. Härlig start på den här dagen!


Biffen och Tyson   

  

Så nu ska vi fånga dagen, träna och jobb kl 16. Vader och mage på tur, känns som vaderna är det enda jag inte har träningsvärk i just nu så det ska bli gött.


Frukost   

 

Av Helena Holm - 22 maj 2013 10:51

Blev en allt för sen sovmorgon idag, jobbade till 02.30 i natt och sov till 09.45 Måste vara en vuxengrej när man tycker att hela dagen försvinner när man sovit så länge. Sitter här och njuter av en frukost efter en morgonpromenad med mina hundar, träningsvärk i hela kroppen och jag har tre pass kvar den här veckan. I dag ska ryggen och biceps få sig en omgång, biceps är en storfavorit att köra.


Lite skillnad på mage här, som tur är så är den till vänster längst ner den senaste   

    

Börjar känna att det smått spritter i kroppen nu när jag ska träna, måste ju vara ett gott tecken   

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards