HELENA HOLM - BODYfitness

Alla inlägg under maj 2013

Av Helena Holm - 5 maj 2013 19:52

Nu är det varmt ute, riktigt skönt. Och då vill man ju vara ute så mycket man bara hinner, jag bor nära ett spår som är välbesökt av alla möjliga hurtbullar. det har även kommit upp träningsmaskiner där, lite USA med utomhusgym. Eftersom jag vill spendera all tid jag kan med mina hundar så får jag helt enkelt komma på lösningar hur jag ska få upp flåset på våra promenader.

 

Mina hundar är små och dessutom så är Tyson väldigt liten, så springa hela rundan är ju inte att tänka på. Men i uppförsbackar och nedför spurtar vi, och av nån anledning så tycker grabbarna att det är jätteskoj. Jag kan även passa på att köra utfall på våra rundor.

Det är ganska lätt att hitta lösningar på saker och ting, jag såg tillomed en tjej dra en barnvagn fram å tillbaka på åkern, stackars barn

   


Dagens lunch ...

 


Tummen upp för en skön helg med mycket motion, i morgon kommer jag köra igång med styrketräningen på allvar igen.

Man får mycket energi utav solen   


Min vän Mia överraska med en present igår, vilka tjejer gillar inte VICTORIA SECRET?!

    

Nu ska det fixas lite här sen sängen, i morgon ska jag vara piggelin på gymmet   




Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards