HELENA HOLM - BODYfitness

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Update

Av Helena Holm - 13 maj 2012 11:06

Ännu en vecka jag inte fått gå ihop, har varit på konferens med jobbet och det har resulterat i lite sömn, ingen träning samt stor avvikelse från mitt kostschema. Men nu är det oxveckor, inget inplanerat det närmsta. Så nu då, nu ska det rulla på som vanligt. Detta har ju såklart gett ett plus resultat på både mått och vikt.


Vikten ligger nu på 69.9 kg, trist men sant. Jag är 2.3 kg ifrån att fått börja om från början. Måtten slänger jag in senare ikväll, nu gäller det att lägga fokus på allt annat än det jag gått upp. Det är lätt att bli besviken och "trösta" sig själv i stället för att blicka framåt och ta tag i allt igen. Men skam den som ger sig ...?!


Det har hänt något konstigt under den här viktresan, jag har på nått sätt blivit "vän" med min kropp. Jag börjar tänka annorlunda, dvs att jag känner mig rätt okej ändå. Jag är absolut inte nöjd över hur jag ser ut överallt, då hade ju viktresan varit död. Svårt att förklara känslan, men jag kanske inte är lika hård mot mig själv längre ... ?!



     


Paket i brevinkastet när jag kom hem, tandblekining x 2. Ville testa MM Teeth då Aftonbladet hade kampanj på denna, halva priset. Så här ska blekas :-) Nån som testat? Finns ju en oändlighet av tandblekningar på nätet, ca 90% är säkert bara skit.



... Nu ska jag ta vara på denna otroligt fina Söndag, kompishäng ute i solen på stan. Sen ska det slavas i köket, alla matlådor ska fixas. Ja, jag har tränat, både idag och igår, har även tagit långpromenader men Biffen i skogen. Det är sånt som känns självklart för mig, är jag ledig så tränar jag :-)



Puss

 
 
Ingen bild

Christian

13 maj 2012 11:43

Jag har hela tiden tyckt att du varit för hård mot dig själv. Vi är lika gamla du och jag, (läs unga) och jag känner mig som 100 år jämfört med dig. Tycker du är duktig i allt du gör :)

Helena Holm

14 maj 2012 21:55

Ja jag kanske är det, men jag kanske måste vara det?! haha, inte då :-)

Tack :-)

 
Ingen bild

Sarah

13 maj 2012 14:01

Funkade den?

Helena Holm

14 maj 2012 21:57

Det är svårt att veta/märka efter en dag :-) Återkommer ...

 
Ingen bild

Rob

17 oktober 2012 23:36

Tja!
Ja, hur gick det med dina tänder och MM White? Blev det bländande vitt eller nåt annat bra eller dåligt?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:53

http://nouw.com/helenaholm/deeptalk-19630421

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:52

http://nouw.com/helenaholm/sexig-att-trana-20007522

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:50

http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 26 februari 2015 18:15

Ny blogg ... Igen :-) Varför? Jag känner mig inte riktigt hemma här och nu så har jag äntligen hitta en blogg som har tagit över alla mina inlägg, den är smidigare och det känns riktigt bra ... Följ mig vettja! ;-)   http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 25 februari 2015 16:59


Jag la ut en bild för ett tag sedan i en träningsgrupp på Facebook! Bilden var på mig när jag vägde 82kg vs 65kg som ni ser här nedan ...    Responsen var enorm och jag började få meddelanden av tjejer som undrade – Hur har du gjort för att...

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards