HELENA HOLM - BODYfitness

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Runt, runt runt

Av Helena Holm - 17 maj 2012 21:15

Just nu ser mitt liv ut så här ...


Mat ---->Träning ---> Mat ---> Lämna Biff (promenad 45 min) ---> Mat ---> Jobb ---> Mat ---> Träning ----> Mat ---->  Hämta Biff (Promenad 45 min)  ---> Matlådor ----> Hockey ----> Skita/duscha ----> Sova


Så går det bara runt runt runt  ...   


Men det e heeeelt okej, gillar att jag kommit in i ett skönt flow. Det ända jag saknar just nu är mera sömn, får inte riktigt timmarna att gå ihop. Men ska ta igen det till helgen, annars e allt på topp i topp ...


 


... Hur ser ditt liv ut? Antar att ni som läser har något sorts intresse för hälsa? Släng gärna in en kommentar om vem du är och om du har nått mål ... Jag e lika nyfiken på er som ni verkar vara på mig, Och har du frågor, fråga ...


Nu ska jag fortsätta kolla hockey, sen blir det natti natt   

 
 
Ingen bild

per

17 maj 2012 22:08

får man bjuda ut dig?

Helena Holm

17 maj 2012 22:09

Jag går inte ut med vem som helst, det förstår du säkert :-)

 
Ingen bild

per

17 maj 2012 22:15

jag kanske inte är vem som helst

Helena Holm

17 maj 2012 22:30

Det vet inte jag, men spelar ingen roll !!

 
Ingen bild

per

17 maj 2012 22:35

lär känna mig då?

 
Ingen bild

Sophie

17 maj 2012 22:47

Jag hittade din blogg för ett tag sedan och måste ge kred till dig (: Duktig och du skriver så bra.Rolig att följa (:

Helena Holm

17 maj 2012 23:15

Tackar, alltid roligt att få cred för att man skriver bra :-)
Duktig tar jag med en nypa salt :-P

 
Ingen bild

Josse

17 maj 2012 23:10

Hej Helena!

Mitt mål att att försöka få mera former, är i dagsläget väldigt smal då jag varit sjuk en längre tid. Din kropp är otroligt vacker och jag tycker inte att du behöver gå ner mera i vikt men det är ditt val :) Fortsätt att blogga, du gör mig starkare att kämpa vidare.
MVH Josse

MVH

Helena Holm

18 maj 2012 09:53

Hej! Ledsamt å höra att du varit sjuk men som jag förstår det så är du nu frisk?! All styrka till dig ...

jag gillar oxå mina former men vill få mera struktur på kroppen min, dvs finare former ...

Om min blogg gör dig starkare så har jag absolut inga planer på att lägga ner :-)

Kram

 
Ingen bild

David

18 maj 2012 13:24

Jag halkar in på din blogg lite titt som tätt eftersom jag själv tränar rätt mycket. Är uppe i 4 dagar i veckan för tillfället och har tränat regelbundet sen 2007. Jag håller med föregående talare, jag tycker din kropp är snygg som den är, du behöver inte gå ner mer :) men det är upp till dig naturligtvis och så länge viktminskningen inte går överstyr och hotar din hälsa så är det bara o köra tills du är nöjd :)
Ha en fortsatt trevlig dag och tack för en trevlig blogg

Helena Holm

18 maj 2012 23:11

va trevligt, bloggar du oxå? 4 dagar i veckan är bra kämpat :-)Så länge inte jag e nöjd med mig själv så spelar det ingen roll vad folk säger till mig, men jag förstår din tanke. Skulle aldrig låta detta gå överstyr samt att det ska hota min hälsa.

Tack för din fina kommentar, kramar

 
David

David

19 maj 2012 08:28

Hej igen. Jag bloggar också fast inte om min träning. Jag har en blogg här på bloggplatsen som heter Nördkulturen :) Jag är lite av en nörd ;)
Trevlig helg på dig! kram

http://nordkulturen.bloggplatsen.se

Helena Holm

19 maj 2012 12:13

Haha, skönt style å säga
att man e en nörd :-)

Ha en fin dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:53

http://nouw.com/helenaholm/deeptalk-19630421

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:52

http://nouw.com/helenaholm/sexig-att-trana-20007522

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:50

http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 26 februari 2015 18:15

Ny blogg ... Igen :-) Varför? Jag känner mig inte riktigt hemma här och nu så har jag äntligen hitta en blogg som har tagit över alla mina inlägg, den är smidigare och det känns riktigt bra ... Följ mig vettja! ;-)   http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 25 februari 2015 16:59


Jag la ut en bild för ett tag sedan i en träningsgrupp på Facebook! Bilden var på mig när jag vägde 82kg vs 65kg som ni ser här nedan ...    Responsen var enorm och jag började få meddelanden av tjejer som undrade – Hur har du gjort för att...

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards