HELENA HOLM - BODYfitness

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Sund kropp?

Av Helena Holm - 8 maj 2012 15:00

Jag funderar...  Är det bara jag som rakar mina intima områden?! Inte för att jag nu står å glor på folk som duschar på gymmet men dom går ju runt nakna och istället för att skyla sig med handduk så har dom hår. MASSA hår, i alla åldrar. Har tränat där i snart tre år och inte sett nån som e rakad eller ens ansad.  Ja, se ut hur du vill men jag tycker det ser sjukt ofräscht ut.


Jag funderar... Varför ska killar som inte kan mera än sina tjejer "lära" tjejen träna?! Har aldrig sett en tjej lära sin kille träna ... Vad är det i vår natur som säger att killar är bättre på att vara nybörjare på gymmet än tjejer?!


Jag funderar ... Varför e busschaufförer så sjukt otrevliga, vet dom inte att det är ett serviceyrke?! Å varför ska dom köra som idioter, bromsa i sista stund så folk flyger fram.


Jag funderar...  Varför "ger" folk upp sig själva när dom skaffar förhållande?! Inte alla men många tänker att dom har sitt på det torra så nu kan dom sluta bry sig. Vill du inte behålla din partner? Var det bara för att se snygg ut inför andra som du sköt om ditt yttre?!


Jag funderar ... Varför i HELVETE skaffar folk hund om dom inte har tid, det finns dom som lämnar sina hundar hemma ensamma hela dagar, hur fan e man funtad då?!  Jävla miffon, blir så satans arg. Strängare lagar på att skaffa djur, hundkörkort skulle behövas. Folk skaffar för att det är "gulligt" "tufft" osv, men har inget vett i huvudet vad det innebär att ta hand om dessa liven. Å när jag ändå e igång, varför ska vissa killar skaffa en hund för att få respekt? Oftast handlar det om sk. kamphundar som dom ändå inte kan uppfostra rätt. Man ska inte glömma att det är ägaren det är fel på och inte hunden, som sagt ... MERA LAGAR ANG DJUR !!!!


Ja, mera funderingar cirkulerar säkert i huvudet, men ska bespara er dom :-)



Över till något helt annat, TRÄNING :-)

Har ju faktiskt snart semester, i Juni faktiskt. 2 veckor som ska bara njutas, å tränas. Längtar faktiskt, långa skogspromenader med Biffen och svettiga pass utan nån tidspress. Men tills dess ska det inte latas, även om denna vecka nu oxå blir lite off pga en lite resa med jobbet. Gör så gott jag kan för att hinna med allt, ibland kör det ihop sig men huvudsaken är att man gör sitt bästa.


Ska bli otroligt spännande å se om mina "rump" övningar ger resultat, måste ju öka i omkrets nu på rumpan om det går åt rätt håll. den ska upp upp upp :-)


Hur tycker ni en fin kropp ska ser ut?


Alla har vi olika smak, men en sund kropp är alltid vacker tycker jag. Detta budskapet ger vissa butiker på hur en kvinna ska se ut ...

 

Rätt eller fel?


 


Jag lägger ut bilder på vältränade tjejer och för mig är det kanske en översund bild av hur jag tycker en sund kropp ser ut. Jag kan tycka att många olika kroppar ger en sund bild, jag tror att det kan ha å göra med hur du själv bär upp din kropp. Finns många med mycket runda former som glänser och är otroligt vackra ... Däremot kan jag inte säga detsamma om "spinkiga" "undernärda" kroppar.


        


Må bra är sunt, det MÄRKS på din kropp.

Former är i mina ögon sexigt !!


        


 



Tur smaken e som baken :-)

 
 
addan

addan

8 maj 2012 20:11

tycker shakira har en snygg kropp!

http://www.addan.blogg.se

Helena Holm

13 maj 2012 11:18

Ja den e grym !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:53

http://nouw.com/helenaholm/deeptalk-19630421

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:52

http://nouw.com/helenaholm/sexig-att-trana-20007522

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:50

http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 26 februari 2015 18:15

Ny blogg ... Igen :-) Varför? Jag känner mig inte riktigt hemma här och nu så har jag äntligen hitta en blogg som har tagit över alla mina inlägg, den är smidigare och det känns riktigt bra ... Följ mig vettja! ;-)   http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 25 februari 2015 16:59


Jag la ut en bild för ett tag sedan i en träningsgrupp på Facebook! Bilden var på mig när jag vägde 82kg vs 65kg som ni ser här nedan ...    Responsen var enorm och jag började få meddelanden av tjejer som undrade – Hur har du gjort för att...

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards