HELENA HOLM - BODYfitness

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

DAG 6 (Resultat 1:a veckan på viktresan)

Av Helena Holm - 31 mars 2012 13:27

I dag skuttade jag glatt till gymmet, javisst. Ställde klockan på 7 i morse. Fasiken va trött jag blir i hela kroppen av dessa cirkelpass, hoppa hopprep mellan övningarna va ingen baggis idag. Trasslade in mig å vingla, såg fan full ut. Tur man va själv på gymmet haha. Man blir totalt död och det finns inte en muskel som inte vaknat till liv, jäkligt skönt och inte minst givande å köra så här ...




I dag va det dagen D, innan gymmet fick jag ÄNTLIGEN ta mina mått och ställa mig på vågen. Visst har jag märkt att magen blitt mycket plattare men resten hade jag inte så stora förhoppningar på. Här kommer resultatet efter en veckas ny kost samt träning med hjälp av Bästaste PT Anders Hammarsten, hade aldrig klarat detta utan honom. Och mer kommer det bli ...   


Vikt: 68.7 -3.6 kg


Mått:


Mage 84 cm -5 cm


Midja: 70 cm -5 cm


Stuss: 99 cm -5 cm


Lår: 60 cm -1cm


Detta gör mig speechless, å det smarta med detta är att om jag väger mig samma dag som jag får äta dubbelt så mycket, så får jag en rejäl boost att välja nyttiga alternativ för att denna resa ska bli ännu bättre.


Efter träningen blev det: Lax, avocado, babyspenat å PASTA ... MUMS !!



Å nu blir det Dinkelpannkakor ...

... Med keso, färska hallon och blåbär


   


Nu är jag värd å götta mig framför en film, har hunnit massa måsten idag, pöss   

 
 
Ingen bild

Christian

1 april 2012 09:50

Du är i formen man själv skulle önska att man var. Men det är ju så med alla att vi har olika mål beroende på form och hur vi vill se ut eller må antar jag :)

Helena Holm

1 april 2012 09:55

Alla e vi unika med olika förutsättningar och mål, vad är dina mål?

Kram

 
Ingen bild

Christian

1 april 2012 20:40

Det är sant. Mina mål är bland annat att orka vara mer aktiv i vardagen då jag har en dotter som kräver en del energi, så bättre kondition men jag vill också känna mig stark. Sedan hur det jag kommer se ut det vet jag inte men det handlar om hur man känner sig när man ser sig i spegeln. Sist men inte minst, min Coca-Cola mage vill jag ha bort... avskyr magträning... men jag vet jag måste ändra mig nu :)

Kram

Helena Holm

2 april 2012 22:34

Då håller jag tummarna för dig och hoppas att du kommer dit du vill :-)

Kram

 
Ingen bild

Christian

3 april 2012 07:43

Tack Helena detsamma :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:53

http://nouw.com/helenaholm/deeptalk-19630421

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:52

http://nouw.com/helenaholm/sexig-att-trana-20007522

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:50

http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 26 februari 2015 18:15

Ny blogg ... Igen :-) Varför? Jag känner mig inte riktigt hemma här och nu så har jag äntligen hitta en blogg som har tagit över alla mina inlägg, den är smidigare och det känns riktigt bra ... Följ mig vettja! ;-)   http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 25 februari 2015 16:59


Jag la ut en bild för ett tag sedan i en träningsgrupp på Facebook! Bilden var på mig när jag vägde 82kg vs 65kg som ni ser här nedan ...    Responsen var enorm och jag började få meddelanden av tjejer som undrade – Hur har du gjort för att...

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards