HELENA HOLM - BODYfitness

Alla inlägg under juni 2013

Av Helena Holm - 3 juni 2013 09:39

Nu laddas det med en redig och energirik frukost, det ska ju gymmas strax. Lite sugen på att köra, hör å häpna ... Ben och rumpa idag. Ja, det är skittråkigt men jag måste ju. Bara bita i det sura äpplet och inse att så länge jag inte kör dom muskelgrupperna ordentligt så kommer jag vara missnöjd hela livet och det lär ju knappast bli bättre om jag slarvar.

Det är dagens inställning   


 


Bild från gårdagens kvällspromenad med hundarna, vi va lätt ute nästan 2 timmar och efter en avstressad miljö så blir man så där skönt trött. Helt magiskt på kvällen och jag längtar redan tills ikväll igen ...


 


Nu kör vi !!

Av Helena Holm - 2 juni 2013 12:11

I helgen kom Helena livsnjutarn fram till 110%, livskvalitet är viktigt och en stor del i mitt liv. Vi lever väl inte för att ha tråkigt?! Självklart är inte bara fest och onyttig mat livskvalitet för mig, det kan vara små ting som en ny parfym eller att gå en långpromenad å se solnedgången. Fyll livet med saker som du gillar, allt annat som tar din energi på ett negativt sätt kan du kasta i papperskorgen tycker jag.


Fredag, egengjord smörgåstårta och vin med en kär vän ...

 

Lördag, häng på stranden ... Så meningslösa bilder, svårt å fånga små ögonblick med ett Iphone   

Jag älskar att vara ute i naturen och det gör mina hundar oxå såklart, så la famila försöker fånga sommaren så mycket som möjligt just ute ...

Lördag kväll ...

     Nej, jag är inte bakis idag. Njuta av olika och goda drinkar va riktigt kul igår, har haft en otroligt skön helg med vänner som gett mig massor utav ny energi.


Nu är jag redo för en ny vecka med träning och jobb ...   

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards