HELENA HOLM - BODYfitness

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

EAA, tulpaner å smörgåstårta

Av Helena Holm - 25 februari 2012 18:45

Har kört på i 180 här hemma för att hinna allt innan kvällen, städat, tvättat och gjort en smarrig smörgåstårta till Melodifestivalen, ja jag e schlagernörd BIG TIME !! Har varit å handlat lite oxå, å som vanligt på Lördagar står jag vid blomdisken å köper tulpaner. Solen gör mig så satans vårtokig och tulpaner är för mig just vår.

Så nu är mitt hem ...Perfekt   



Har även hämtat ut ett paket från Steel Nutrition ...


Beställt deras EAA, EAA består utav aminosyror, bra för återhämtning å byggning. Har kört på det ett tag å tycker det funkar bra, så nu ska det bli spännande å testa ett nytt märke på den produkten. kör på både CLA och Omega3 från Steel Nutrition och dom har bara kvalitetsprodukter ...


Bara klicka på bilderna om ni vill frestas och se i större format   

     


      


Nu får det bli soffmys för hela slanten, det är omöjligt att inte älska Lördagar   

 
 
becky84

becky84

25 februari 2012 19:59

Hej snygging!
Hittade precis din blogg och måste säga att du har blivit min motivation till att lyckas få den där kroppen jag hade för några år sedan. TACK!! Kommer följa dig som en hök;)
Kom gärna med tips hur du kom igång så jag vet vart jag ska börja :)
Tack än en gång!

http://becky84.bloggplatsen.se

Helena Holm

26 februari 2012 09:47

Hej!



Otroligt va din kommentar gör mig glad, det är inget annat i hela världen jag vill än att motivera å dela med mig så fler kan komma till insikt och motivera vidare :-)



Mitt viktigaste ord: PLANERING, att planera en vecka i taget med mat/träning gör att det är svårare att falla tillbaka i gamla mönster.



Jag började helt enkelt träna regelbundet, jag åt/äter mindre portioner och ofta så jag håller nivån och inte blir superhungrig. Det är väl då man står i snabbmatskassan?! ;-) Mindre kolhydrater, proteinrik mat och mycket grönsaker ... Det är egentligen inte svårare än att man ska förbruka mer energi än vad man får i sig. Drick mycket vatten, det mättar och renar kroppen.



Vardagsmotion är viktigt för mig, kostar ingenting och ger massor, tar sällan bussen utan går överallt.Tar trappor ist för hissen, sen har jag hund och då kommer man ju verkligen ut. Såg att du oxå hade en liten going :-)



Jag har inga förbud, dvs jag får äta vad jag vill men inte när jag vill. Helgerna är min frizon och så länge jag motionerar å mår bra så tänker jag fortsätta så.



Detta är min livsstil och jag vill leva så här, jag tror inte på att banta/dieta. Att kroppen får pendla upp å ner är inte hälsosamt i slutändan.



Hoppas mitt svar gav dig lite kött på benen och skulle det uppstå mera frågor så är det bara höra av dig :-)



Kram // Helena

 
Ingen bild

mig.

26 februari 2012 01:08

Hej! Underbart med din inställning !!
Vilka märken på sport-BH har du testat och vilket tyckte du var bäst?

Tack i förväg! Kolla gärna in på min blogg http://memyselfnyou.bloggplatsen.se/

Helena Holm

26 februari 2012 09:01

Tack snälla du :-) Jag har köpt mina träningstoppar hos Better Bodies och H&M,dom från H&M heter Athletic Training.

Dom är superbra, håller passformen länge och blir inte dåliga av en massa tvättar, inte spec dyra heller. Finns i olika färger och det är nog dom jag är mest nöjd över.

Ha en fin dag //Helena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:53

http://nouw.com/helenaholm/deeptalk-19630421

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:52

http://nouw.com/helenaholm/sexig-att-trana-20007522

Av Helena Holm - 10 augusti 2015 17:50

http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 26 februari 2015 18:15

Ny blogg ... Igen :-) Varför? Jag känner mig inte riktigt hemma här och nu så har jag äntligen hitta en blogg som har tagit över alla mina inlägg, den är smidigare och det känns riktigt bra ... Följ mig vettja! ;-)   http://nouw.com/helenaholm ...

Av Helena Holm - 25 februari 2015 16:59


Jag la ut en bild för ett tag sedan i en träningsgrupp på Facebook! Bilden var på mig när jag vägde 82kg vs 65kg som ni ser här nedan ...    Responsen var enorm och jag började få meddelanden av tjejer som undrade – Hur har du gjort för att...

Instagram

En resa från 85kg till 65kg har blivit en ny resa till muskler och Bodyfitness. MATGLAD och envis jävel som bor med tre kamphamstrar: Biffen, Tyson och Arnold! Jobbar på gym, utbildad Lic PT samt kostrådgivare!

 

Kort om mig: - Sjungit nationalsången på Sveriges starkaste man - Sjungit med dansbandet Black Jack 2 ggr - Drog 110 i marklyft andra gången jag testa - Tog 65kg i bänk sen kasta jag in handduken - Kört strongmanträning, 150kgs däck är inga problem att välta - Musikgalen- Städoman

 

Better Body
bloglovin
bloggping
Hälsa bloggar
Träningsbloggar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards